ZoekenSitemap

Selecteer hieronder welke berichten u wilt zien.

Stichting Taurus met Wildrundvlees op Bourgondisch Nijmegen Proeft 01-09-2014
Op 5, 6 en 7 september 2014 vindt op Landgoed Brakkesteyn “Bourgondisch Nijmegen Proeft” plaats. Dit jaar is Stichting Taurus met Wildrundvlees een van de partners van dit unieke culinaire feest. Onze stand vind je in het park van het land-goed, waar we je graag verwelkomen om bij te praten of kennis te maken, maar vooral om te proeven van ons wildrundvlees.

De specialiteiten van de diverse standhouders zijn alle bereid met aandacht voor natuur en milieu. Naast lekker eten valt er tevens te genieten van hedendaagse kunst, design, fashion en muziek. Tijdens de publieksdagen op zaterdag 6 september (17.00 – 24.00 uur) en zondag 7 september (14.00 – 23.00 uur) is de toegang gratis. Kom langs en mis dit heerlijke evenement niet.

"Bourgondisch Nijmegen Proeft" vindt plaat op Landgoed Brakkesteyn aan de Driehuizerweg 283 in Nijmegen. Meer informatie op www.nijmegen-proeft.nl. Mocht je meer informatie over Taurus of Wildrundvlees willen, neem dan contact met ons op via info@stichtingtaurus.nl.

Frans Jacobs en Ronald Goderie

Beheerders >>